Energiedesk

Mijn domiciliëring: eenvoudig en automatisch betalen

Uw voordelen

  • Uw facturen altijd op tijd betaald
  • Wij informeren u vooraf over elke betaling
  • Wij regelen alles voor u met uw bank
  • 100% veilig

Snel geregeld, praktisch en met behoud van controle

  • Snel geregeld

    U kunt nu uw domiciliëring volledig online regelen, zonder dat u papieren hoeft te tekenen of terug te sturen. In slechts twee stappen, via uw Online Energiedesk, is het zo geregeld.

  • Praktisch en overzichtelijk
    • U hebt weinig tijd? Met een domiciliëring worden uw betalingen automatisch  uitgevoerd zonder dat u er tijd moet insteken.
    • Uw facturen worden altijd correct en op tijd betaald. U hebt dus nooit kosten voor laattijdige betalingen
    • De details en het volledige overzicht van uw betalingen wordt bijgehouden op uw Online Energiedesk. Deze kunt u op elk moment raadplegen.
  • U behoudt de volledige controle
    • Wanneer er een betaling aan de bank aangeboden wordt, krijgt u een e-mail of sms. Deze dienst is gratis en vrijblijvend. U bent dus op elk moment op de hoogte indien u dit wenst.
    • Het bedrag van uw tussentijdse facturen wordt op het moment van uw jaarafrekening vastgelegd. Wij wijzigen deze bedragen niet zonder u voorafgaandelijk op de hoogte te brengen.
    • Uw jaarafrekening wordt u twee weken op voorhand toegestuurd. U hebt dus ruim de tijd om deze na te kijken vooraleer de domiciliëring aan de bank aangeboden wordt.
    • Door de Europese domiciliëring SEPA (Single Euro Payments Area) bent u als consument goed beschermd. Bij eventuele vergissingen kunt u uw automatische betaling herroepen tot 8 weken na betaling.
    • U kunt op elk moment uw domiciliëring stopzetten.

Hoe activeren?

01

Geef uw IBAN en contactgegevens in

02

Activeer uw domiciliëring met een persoonlijke code

03

Uw domiciliëring is actief!