Wanneer maken jullie mijn factuur op?

Wil je weten wanneer we je volgende afrekening opmaken? 
In je klantenzone kan je jouw factuurdatum raadplegen. 
Je vindt er ook een overzicht van de facturen die reeds opgemaakt werden.

De opmaakdatum van je tussentijdse facturen raadpleeg je hier.

Hou er wel rekening mee dat het - zowel voor je afrekening als tussentijdse factuur - 2 à 3 dagen duurt alvorens je het factuurdocument zelf kan raadplegen in je online klantenzone.

In uitzonderlijke gevallen ontvangen we de nodige gegevens later dan voorzien van je distributienetbeheerder. Dit komt door problemen met het nieuwe platform, beheerd door Atrias, dat gegevens uitwisselt tussen de verschillende partijen op de energiemarkt. Bijgevolg kunnen wij ook je factuur niet op tijd opmaken.
Het spijt ons voor het ongemak. We doen alles wat binnen onze mogelijkheden ligt om de problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Woon je in Vlaanderen, en wil je weten of er voor jouw EAN een probleem is op dit platform, kan je dit zelf nakijken op de website van Fluvius.

Heb je sociaal tarief?
Voor de facturatie van je afrekening volgen we een specifiek proces waardoor we je factureren in de maand na de facturatiedatum die je vindt in je klantenzone. 

Vind hier je facturatiedatum.

Veelgestelde vragen